Després de l’arrancada d’un arbre que generava molèsties i era perillós, per les punxes que tenia, els desperfectes continuen en la vorera de la ineresecció entre el Carrer de Colón y el Carrer Gregori Mayans de Massanassa.
Fa ara vàries setmanes els servicis municipals varen procedir a tallar un arbre que per les seues característiques generava molèsties als veïns i vianants d’esta zona propera al barranc. Al mateix temps es va procedir a plantar un nou arbre, deixant encara així dos forats lliures on deurien anar altres arbres o arbusts.
No obstant això, el forat que va deixar el tall de l’arbre i els desperfectes causats, com és el cas de la separació de rastells, seguixen sense ser reparats. La situació genera perill per a les moltes persones que transiten la zona, especialment quan passejen a les seues mascotes.